Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

У КОЛЕГ: Уже місяць, як "Радіо Київ" в ефірі

Олександр Балабко:

:: Олександр Кривошеєнко: "Творимо нове радіо разом з киянами" ::

Газета "Вечірній Київ" №64 (17250), 30.04.2004

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіореклама  

     Минув рівно місяць відтоді, як у столичному ефірі пролунали позивні "Радіо Київ" на хвилі 98 FM. Багато це чи мало для новонародженого каналу? Що вдалося зробити? Чим вирізняється "Радіо Київ" з-поміж інших? На ці й інші запитання відповідає вже знайомий читачам "Вечірки" директор чи не єдиної в Україні муніципальної радіостанції Олександр Кривошеєнко:

     - Нагадаю читачам, що "Радіо Київ" заснувала Київрада ще торік, а ефірне мовлення почали 29 березня цього року. Як і будь-яка нова радіостанція, кілька місяців працюватимемо в так званому тестовому режимі - й у технічному, й у творчому напрямах. Завдання наше одне - створюваний нами радіопродукт має відрізнятися від того, що вже є в столичному ефірі. Бо схожа на інші радіостанція не була б потрібною нікому. Ми ретельно готувалися до виходу в ефір, а здійснили це, коли вже відчули, що готові до роботи.

      - Не знаходячи пояснення, чому засноване торік радіо "ніяк не забалакає", дехто висловлював неймовірні припущення. До вас, певно, доходили всілякі чутки?

     - Звичайно. Але так твердити могли лише ті, хто не обізнаний зі складним процесом творення радіопродукту. По-перше, заспокою всіх. Нещодавно на радіостанції закінчило перевірку за період 2003 р. Контрольно-ревізійне управління; жодних серйозних порушень не виявили. По-друге, повірте мені: коли засноване торік радіо, отримавши ліцензію півроку тому, вже місяць працює в ефірі, - це надзвичайно стислі терміни. Зазвичай, навіть якщо вже повністю облаштовано студії, якщо сформовано творчий журналістський колектив, усе одно до виходу в ефір треба не менш як два місяці. Ми ж почали мовити, не маючи власних студій (достатньої площі), із неповністю укомплектованим штатом…

      - А скільки у вас працівників?

     - За штатом передбачено 68, а маємо трохи менш як 50. Нехай це не дивує нікого, адже діяльність інформаційної радіостанції - це достатньо витратний і трудомісткий процес. Ми ж не музичне радіо (я не хотів би образити колег), де одна, максимум - дві студії, де в прямому ефірі ведучий, чи, як його нині називають - діджей, заповнює паузи між музичними композиціями якимись своїми висловлюваннями. І все. А в нас це кореспондентська мережа - майже 10 осіб, це інформаційна служба і служба новин - 15 осіб. Адже, погодьтеся, у Києві є чимало солідних інформагенцій, але жодна не спеціалізується на суто столичних новинах.

      - І як ви надолужуєте брак такої інформації?

     - Опрацьовуємо свою систему її отримання й подачі в ефір: маємо зв'язки зі столичними установами, підприємствами тощо. Є чимала група людей, роботу яких координують кілька редакторів. Вони відстежують, що має відбутися в Києві завтра, післязавтра, навіть через місяць. А за допомогою розгалуженої кореспондентської мережі подаємо інформацію в ефір.

      - Як це відбувається практично?

     - Наш кореспондент вирушає на місце події й по мобільному телефону повідомляє в прямий ефір про те, що відбувається. Після того записує на диктофон докладну інформацію, прожогом летить до студії, де все монтують й одразу ж подають в ефір. Ось, приміром, учора відбулася сесія Київради, де були присутні два наші кореспонденти. Щойно ухвалювали якесь рішення, відразу інформація надходила на радіо. Крім того, подавали інтерв'ю з депутатом, який виступав на сесії.

      - Кілька слів про колектив, із яким працюєте.

     - Середній вік наших журналістів - 25-30 років. Це активні, ініціативні люди, здатні перевернути гори. Люди, які роблять наше радіо, є експерти з висвітлювальних проблем. Скажімо, автор програми "Театральна афіша" Володимир Кудлінський - мистецтвознавець, а Євгенія Стрижевська, котра веде програму про джаз, - відомий фахівець із цього стилю музики. Ведучий програми "Варган" Павло Нечитайло - молодий науковець, знавець етнічної музики країн світу. Це лише кілька імен…

      - Логічним тут було б прохання, щоб ви коротко розповіли про себе.

     - Родом із Житомирщини. 1997 року закінчив філософський факультет Національного університету імені Тараса Шевченка за фахом "політологія". Навчався в аспірантурі Інституту соціальної та політичної психології. Потім кілька років обіймав різні посади на інформаційних радіостанціях Києва. Перед призначенням директором "Радіо Київ" - начальник інформаційно-аналітичного управління Головного управління з питань взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків із громадськістю КМДА.

      - У перші тижні роботи "Радіо Київ" я чув нарікання на те, що у вашому ефірі забагато англомовних пісень. Нині ж лунають переважно твори українських виконавців. Ви цим насамперед відрізняєтеся від інших радіостанцій?

     - Так, частка української музики в нас становить близько 60 відсотків. І в цьому - унікальність "Радіо Київ". Бо жодна з комерційних радіостанцій не змогла б дати таку кількість української музики, яка нині не дає змоги заробити гроші.

      - Часто від ваших колег з інших радіостанцій можна почути, що українська музика не вписується в їхній формат. Що це означає?

     - Якщо, приміром, станція спеціалізується на джазі, а їй приносять поп-музику, то вони кажуть - не наш формат. Що ж до української музики, то згадка про формат - це просто дуже зручна форма відмовити українському виконавцеві.

      - А дехто з ваших колег стверджує, що українська музика просто неконкурентоздатна й неякісна.

     - Це звичайнісінький міф! Відверто кажучи, для мене було дуже приємним і несподіваним відкриття того, що в нас багато високоякісної української музики на будь-який смак.

      - І насамкінець. Чим все-таки позначений цей місяць роботи в ефірі?

     - Те, що ми прагнули творити нове радіо разом із киянами. Вони активно долучилися до цього. Будь-якої миті слухач може зателефонувати до студії, і його почує вся столиця, якщо програма йде в прямому ефірі. Маємо на день близько шести програм прямого ефіру. Крім того, свої побажання кияни висловлюють і редакторам. Ми їх обов'язково враховуємо.

      - Мені приємно також, що чотири рази на добу зачитуються анонси свіжого номера "Вечірнього Києва". Гадаю, що наша співпраця поглиблюватиметься. Подальших успіхів вам, колего!

Розмову вів Олександр Балабко

• Перейти до решти статей 2004-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024