Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Банк версій i чуток

Сергій МАТУСЯК:

:: "Наше ФМ": зміни не торкнуться рекламодавців і слухачів ::

Тижневик "Галицькі Контракти" №8 (???), 02.2000

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіореклама  

     Останннім часом у середовищі персоналу радіостанцій та інших ЗМІ, рекламних агентств та їхніх клієнтів ходили чутки про кардинальні зміни на радіостанції "Наше радіо" - одного з українських лідерів радіоефіру (третє місце за кількістю слухачів серед FM-станцій та п'яте - серед усіх загальноукраїнських). Говорили про зміну формату, відмову від трансляції виключно вітчизняної та російської музики, про розторгнення існуючих ділових зв'язків тощо. Про те, що в компанії останнім часом щось змінюється, свідчили і часті кадрові перетасовки - наприклад, торік змінилося чотири програмних директори.
     Наприкінці січня зміни на радіостанції вже можна було почути в ефірі. Змінилося оформлення традиційних програм, з'явилися нові, на зміну старим перебивкам та джинглам прийшли нові. Але головне, що зауважили слухачі в нових заставках, - радіостанція змінила назву - "Наше ФМ" замість "Наше радіо". Найпереконливішим доказом пліткарів про революцію на FM-станції стала поява нової програми "25 година", в якій вперше зазвучала закордонна музика.
     На прес-конференції, яка відбулася 16 лютого, керівництво радіостанції переконувало у плановості таких перетворень. "Зміни в ефірі викликані передусім впливом часу, і їм передували масштабні опитування слухачів, - розповідає голова правління "Наше ФМ" Андрій Волков. - Однак не можна сказати, що все змінилося революційно, швидше це схоже на еволюцію. У нас поступово з'являються нові програми, нові ведучі, ми розвиваємося і не стоїмо на місці".
     За переконанням шеф-редактора "Наше ФМ" Леоніда Веселкова, навіть поява в ефірі закордонної музики (у щотижневій програмі звучить одна найсвіжіша композиція іноземною мовою) свідчить не про зміну формату, а про намагання йти в ногу з часом, показати сучасні тенденції світової музики.
     Як запевнив пан Волков, зміна назви пов'язана передусім з новою концепцією радіостанції, а також із бажанням довести свою самостійність. Адже радіостанція з назвою "Наше радіо" існує в Росії, а сьогодні спостерігається експансія російських FM-станцій в Україну. "Наше ФМ" розвивається як всеукраїнська мережа радіостанцій, і сьогодні воно представлене в 16 містах країни та має близько 5 млн слухачів. Як стверджує керівництво компанії, до кінця року радіостанція буде представлена в усіх регіонах України. Зміни в радіоефірі не стосуватимуться й рекламодавців, адже мета редакції та рекламістів одна: домогтися більшої аудиторії.

Сергій МАТУСЯК

• Перейти до решти статей 2000-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024