Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Радіознайомство

Валерій НОВОСВІТНІЙ:

:: Нові аудиторії DОВІРливих слухачів ::

Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №6 (310), 6.02.1998

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіореклама  

      До спілки міст, охоплених мережею радіо "Довіра" (Київ 107.4МГц, Вінниця - 100.3МГц, Дніпропетровськ - 104.8) днями додались ще Харків та Донецьк. Ця подія сталася 30 січня. Прокоментувати її ми попросили директора радіостанції "Довіра" Сергія САЙ-БОДНАРА.

     - У зв'язку з тим, що зараз з'явилося кілька нових претендентів на регіональний канал (раніше це були "ЮТаР" та радіо "NBM" з Чернівців), Національна рада з питань телебачення і радіомовлення затвердила графік освоєння регіональних каналів. Після цього нам вдалося вийти в ефір ще в двох містах, чого не могли зробити восени, хоча "Укрчастотнагляд" прорахував нові частоти в Донецькій, Харківській, Луганській та Полтавській областях, як одразу було визначено концепцією радіо "Довіра". І от нарешті одержали "добро" на ведення мовлення в Донецькому і Харківському регіонах. Для цього було докладено багато зусиль, ми зверталися до нашого генерального інвестора - "Приватбанку" - з проханням посприяти у придбанні техніки і за рахунок кредиту закупити передавачі. Тепер їх встановлено і з 30 січня ведеться мовлення на Донецьк і Харків.
     Хотілося б відзначити такий момент. Дехто з конкурентів у Києві розпускає чутки, що "Довіра" існуватиме лише до березня чи квітня, поки не завершаться вибори. Мушу сказати, що нашу інформаційну політику ми будуємо чітко на принципах нейтралітету. Не втручаємося в передвиборчі справи жодного політичного блоку чи партії. радіо "Дoвіра" прийшло на ринок не для того, щоб гратися в якісь політичні ігри, а займатися бізнесом на радіоринку.

      - Які частоти виділено "Довірі" в нових регіонах мовлення?

     - У Харкові 106.1, а в Донецьку - 106.0МГц. Сподіваємося, що "Укрчастотнагляд" завершить прорахування частот у Луганську та Полтаві. Потім вони пройдуть координацію у Генеральному штабі Збройних сил України, міжнародну координацію і, враховуючи те, як ми освоюємо частоти, скільки програм створено, якого напрямку і характеру - все це зваживши, сподіваємося, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення дасть нам згоду на мовлення на решту заявлених нами міст. Тоді ми зможемо спокійно освоювати рекламний ринок і впроваджувати концепцію "Довіри".

      - Чи не плануєте освоювати ще й нижній діапазон частот?

     - Як свідчать маркетингові дослідження, пальму першості в Києві тримають радіостанції, які мають чи мали по два передавачі - у так званих нижньому і верхньому діапазонах. Тому, звичайно, нам би хотілося працювати одразу на двох частотах, але все це залежить від "Укрчастотнагляду" та Нацради.

      - Поясніть, будь ласка, що означають поняття регіональний та загальнонаціональний радіоканал?

     - На загальнонаціональний канал не зазіхаємо, він має охоплювати понад 12 областей республіки, тобто більше половини регіонів України. Ми вдовольняємося статусом регіонального каналу - це 7 областей.
     Скажу відверто, що при існуючих нині системах роздачі сигналу, маю на увазі релейні системи: ліцензійний збір, оренда передавачів, тарифи на яку піднято заднім числом у чотири рази, неможливо вести радіобізнес, як у Москві, Варшаві чи Празі (ми проводили відповідні дослідження). Але загалом наші справи йдуть досить успішно, сподіваємося також на підйом у виробництві вітчизняних товарів, а значить збільшиться надходження коштів від реклами.
     Проте є багато прецедентів, які свідчать, що вітчизняний радіобізнес не має достатнього захисту чи підтримки - добирайте слова як хочете. Зокрема, досить згадати присутність російських радіостанцій на нашому ринку, хоча б "Русское радио", яке по суті розбило рекламний ринок на Дніпропетровщині, робить погоду на одеському рекламному радіоринку і яке, за нашими даними, може з'явитись ще й у Києві на одному з діючих каналів. але це, так би мовити, зовнішня бутафорія. Ми ж прагнутимо й далі розширювати нашу аудиторію, привертати увагу слухачів цікавими програмами та хорошою музикою.

Інтерв'ю взяв Валерій НОВОСВІТНІЙ

• Перейти до решти статей 1998-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024